fredag 4 december 2015

Tusen krav, ingen sjukskrivning =Panik


Jävla jävla skit, den tillfälliga läkaren bestämde att inte sjukskriva mig idag. Dvs inga pengar från Försäkringskassan nästa månad. Hen satte istället massa krav på urinprov och blodprov varje vecka, gå regenbundet till Beroendecentrum, gå på NA-möten och kontakta socialen. BAHAHHA. GRÅT. SKRATT. PANIK. Fick också en ny medicin mot vanföreställningarna. nått med "flax" hette den. Kommer inte ta den. Bara sub och meta hjälper mina huvudsjukdomar, och höga doser bens...
Grät hela vägen hem. Jag grät för att ironiskt nog träffade den bästa läkaren hittills. Hon har helt rätt och det är exakt vad jag behöver, MEN JAG VILL ENTE. Men behöver ju pengarna...

Åkte hem, blev bäng, möblerade om, tränade, stretchade och lever livet at the moment hemma.
                                                                          Låt det vara.
                       Låt mig va.                   







1 kommentar: