lördag 5 mars 2016

Intervention

Hej bloggisen :P

Detta kan vara första gången jag skriver nykter här. Honestly. Har blivit utsatt för intervention. Alla mina sub, benz, meta har tagits ifån mig och vänner turas om att vakta mig här hemma. Soc letar behandlingshem och just nu vill jag dö. Försöker krångla mig ur det dagligen och smider planer i huvudet hur jag ska kunna få tag på nått eller kunna komma härifrån.

Jag måste sluta nu verkar det som. Helt förtvivlad. Har ljugit 3 gånger om att jag inte har något stash kvargömt någonstans och allt har hittats alla 3 gångerna så nu är det helt slut. Jag är helt tom, ensam. Känns som min bästa vän eller min mamma dött. SORG.

Får besked om behandlingshem på tisdag, uppdaterar då. Fuck det här. Vill ju inte sluta. Vet att jag måste men vill inte. Jag är inte där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar