söndag 30 december 2012

Mrs Diazepamina Theralenuis Concertalis



Paniken har lagt sig. Theralenkoman är kommen. Theralen är den värsta drogen nästan, tar den sällan, men benson har kommit upp i så stor dos nu i dagarna att jag inte vill (läs; borde) stoppa i mig mer. Jag är helt apatisk, stirrar i väggen, har panikångest- orkar inte bry mig. Ögonen är öppna men känns som stängda, kan inte sova, kan inte vara vaken. Blundar jag, dör jag. Jag hatar detta. Men det verkar vara det enda som hindrar mig från att gå ut, gråta, slå, springa tills jag försvinner. Jag skulle lätt kunna försvinna här på landet. Detta inlägg har tagit 30 minuter att skriva. Undrar hur psykvården i Karlskrona är...



5 kommentarer:

  1. Theralen är sjukt egentligen. Hur jävla borta man blir av den. Vill man ha något att sova på så ska man be om att få theralen. Jag har oraldroppar, aldrig testat i tablettform dock men flytande form blir man verkligen knockad av och sover som en stock om man tar ca 0.30-0.50 ml, det krävs inte mycket. Och det är nog min "favorit-drog". Benzon hjälper ju knappt längre.

    Jag hoppas du är i välbehåll.

    SvaraRadera
  2. sv: Åh vad ledsen jag blir av att höra att någon känner ingen sig i det jag skriver, ingen ska behöva må så. Men samtidigt är det skönt att veta att man inte är ensam. Styrkekramar till dig <3

    SvaraRadera
  3. nämen vännen, fan vad fanskapligt du har det!! jag hatar theralen, tycker man kapslar in sig i paniken som kommer automatiskt för att man är inkapslad i sig själv. därför förstår jag inte att det fungerar som lugnande på så många.. bara diazepam för mig, men hållt mig till samma låga dos i 15 år
    vid såna tillfällen tycker jag du ska välja benson för att må så dåligt
    eller är det för stor risk?

    SvaraRadera
  4. Hej fina Glittervarg!
    Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Det finns ju egentligen ingenting som jag kan säga som lindrar Det Hemska i dig. Men jag tänker på dig, då och då, och önskar dig allt gott.
    Många kramar från en mörkrädd människa <3

    SvaraRadera