söndag 7 april 2013

Livet missbrukar mig



Nu är det sådär innehelveteskaosjobbigt igen! Klockan är 14, det är städdag typ, jag är ensam hemma och jag kan inte göra någonting. Allt blir kaos. Jag tappar allt jag tar i och allting retar mig. Dammsugaren står där med sin snabel och retar mig för att jag inte kan dammsuga i mer än 30 sekunder, diskmaskinen är skitren men jag har bara tömt en tredjedel, jag har satt alla sopor i hallen men klarar inte att gå ut med dem. Smulorna i soffan skrattar åt mig medan de ligger kvar. Katten rev mig på benet och jag bröt ihop och tog benso och imovane. Det är fortfarande åt helvete och huset hatar mig. Det känns ej som om jag är vuxen, äger ett hus samt ska till arbetet imorgon. Jag är en kaosig missbrukar tonåring och jag missbrukar livet. Livet missbrukar mig.








3 kommentarer:

  1. det här blogginlägget skulle jag kunnat kopierat rakt av idag.

    det är exakt likadant hos mig idag. jag vill inte, orkar inte, kan inte. hur gör man? måste vika tvätt, men det går inte.

    kram.. hoppas det går bättre med dig.

    SvaraRadera
  2. Vad fint verkligen att det är någon som förstår! Ingen runt om mig förstår att jag ibland måste avbryta mitt i någonting för att det fysiskt bara liksom inte går längre! Hur gör du i de situationerna? Och hur förklarar du det för din omgivning? Det skulle jag behöva hjälp med...

    Tack för förståelsen:) kram

    SvaraRadera
  3. Känner så som du..
    Lägenheten äter upp mig känns det som.. =/

    SvaraRadera