tisdag 30 juni 2015

När två par gör slut med de andra paret :(



OMG I think we´re broken up with. Vårt Awesoma kollektiv här på landet verkar vara the end of an era! :(
Två av våra vänner vill flytta ut med sina tre barn för de känner att det är för mycket jobb för dem.
Känner sjukt mycket skuld över att jag varit så sjuk och inte kunnat bidra med allt som behövs för att sköta ett helt jävla hus (lägenhetsbarn som jag är) Och det gör ont i magen och är kaos!
Vi två som blir kvar VILL nog bo kvar men vet ej om vi klarar det ekonomiskt.
OMG livskris när jag verkligen behöver stabilitet. Vägrar fan lägenhet i tvåsamhet igen alltså...
Buhuhu....Tröstar med lösgodis, xanax och vin^^

FAST jag är jävligt glad över att jag vet att jag inte kommer bli hemlös eller tvingas fly sitt land som många andra hemska livsöden så detta kommer säkert bli ok också. Bara assvårt med stora förändningar och att känna denna skulden att någon vill göra något så drastiskt som att flytta ifrån en^^



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar