söndag 28 juni 2015

Sommar, psykpod och substanser!



Så, vad vill ni veta? Helgen gick förvånansvärt bra, även fast det krävdes reglbundet substansintag. men det var också fint för mina vänner och jag fick äran att stå och skrika på nazister och på poliser som skyddar dem. Och sen dricka öl med "vänner". Väldigt fina bekanta har jag men så svårt att kalla dem vänner. Mitt issue I guess. 
Det går bra för Kurdiska gerillan YPG/YPJ som jag stödjer och jag har haft ok dagar trots juni, juli är mina värsta månader. De flesta av mina självmordsattemps ar varit just under dessa perioder. 
Keep holding on I guess.





Hur gör ni? Är sommaren värre för er också? Kan rekommendera en podcast om psykisk ohälsa som ni kanske redan känner till men som hittills verkar vara helt ok. 
Av Christian Dahlström

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar