måndag 13 juli 2015

BUSPI-FUCKING-RON?!?


Fick tid till läkaren innan hen gick på semester. Tack vad snällt. Hen sa att apatin som tagit över min kropp var synligt, liksom ångesten genom mina sönderkliade armar. Jag vill ha hjälp att klara sommaren sa jag. Hen sa : "Jaaa, jag kan ju öka dina receptdoser på theralen, lergigan, atarax och lägga till buspiron."

VAFALLS?! Inte använt nån av dessa skitmeds för de är sämst och hjälper mot ca INGEN ångest. Och buspiron?! BUSPI-FUCKING-RON?! REALLY?!

Fan asså, en känner sig ju som ett skämt när en sitter där och VET vad en behöver men får det ej.
Jag behöver Traumainriktad KBT, villig att prova DBT, Basal kroppskännedom, benso vid behov, MER missbruksbehandling och kanske en kontaktperson/mentor whatever för missbruk. Varför är det så jävla svårt?! Jag skriker ju efter hjälp, men blir övermedicinerad med zombiemeds! Ska jag skriva min egen behandlingsplan eller?

Inte jättekonstigt att en fortsätter missbruka när ens enda alternativ från läkare är
"Buspiron och psykakut"

FML


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar