onsdag 8 juli 2015

Tänk mig till döds

*Triggervarning*

Dessa sommarveckor är fan sämst. Som jag säkert nämnt tidigare så har majoriteten av mina självmordsförsök/tankar kulminerat under varje sommar.
Jag är helt apatisk, allt är meningslöst, känns som livet rinner ur mig, vet inte om ögonen är stängda eller öppna, undrar konstant om det är denna soliga dag eller nästa som blir min sista.
Stirrar in i en vägg som tröttnat på att stirra tillbaka. Ligger still, blundar och undrar om en anstränger sig riktigt hårt och tänker att kanske livet liksom kan, kroppsdel för kroppsdel, dunsta bort med en avdomnande, kittlande känsla. Tills allt är borta. Tänk mig till döds.






3 kommentarer:

  1. Shit, vilken igenkänningsfaktor! Undrade nästan om du tagit dig in i mitt huvud på nåt sätt. Sommaren är sannerligen inte lätt. Ironiskt att psykvården är som absolut sämst då, som om psykisk ohälsa tog semester liksom!

    "Tänk mig till döds" - Klockrent
    /Mi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt att höra på något sätt att en inte är ensam, men jobbigt för dig om du känner samma ju. Och ja, psykvården lägger ju i princip ned under sommaren.
      Varför kan jag inte hitta till din blogg förresten?

      Radera
    2. Kan bero på att jag inte skrivit i bloggen sen 2012, då jag flyttade tillbaka till Malmö. För många som jag kände som läste kände jag då. Funderar dock på att börja igen nu när de jag känner nog glömt bort att den finns hehe.
      Adressen är iaf www.alieninmysoul.blogspot.se
      Du får gärna läsa :) Kommer nog skriva igen, ord är förlösande...
      Kram, Mi

      Radera