onsdag 17 juli 2013

Kallkalkon


Råkade sluta med cipralex. De tog slut, jag orkade inte göra något åt det. Nu har jag inte tagit den på två dagar. Från 20 mg till 0. Det är ju ingen supermedicin så det märks ej jättemycket men jag får alltid liknande änkestötar genom hela kroppen om jag rör mig snabbt. Heh. Annars är jag varken mer eller mindre deprimerad än i måndags I guess.

Jag har utnyttjat sommaren och det gör mig glad och Göteborgshelgen var till belåtenhet även om det var kämpigt emellanåt. Det bästa med att göra bra och nyttiga grejor är att det alltid känns bäst efteråt.






1 kommentar:

  1. Jag slutade med cipralex CT för några år sedan. Mådde faktiskt bättre utan dem än med dem. Men läkare älskar ju att skriva ut antidepp.

    Håller helt med om att det bästa med resor man tar sig för alltid känns som bäst när man kommit hem och det hela är över. Jag är en hemmakatt.
    kram/hieronymo

    SvaraRadera