torsdag 29 november 2012

Dagen före imorgon




Vad faaan.
Klockan har inte hunnit bli 10 på förmiddagen och jag har ställt in hela dagen. Hur ska jag få i mig mat? Vad ska jag göra alla timmar fram tills att jag får gå och lägga mig. Vill inte klä på mig, bara ha mysbyxor och vargtröja. Vargtröja vargtröja. Den hjälper väl lite antar jag.

Går ibland upp från sängen/fåtöljen för att gå till kylskåpet. Väl där kapitulerar jag. Det finns potentiell mat, men jag orkar ej tillreda den. Inte ens bre en macka. JAg vet att om jag inte äter så mår jag ju supermycket sämre men tanken på att fixa med mat samt äta gör mig FÖRBANNAD.
Fattar ej varför. Gå ut ska vi inte tala om. Men imorgon måste jag gå ut, för jag ska få diagnos ADD eller ej. Concerta. Hmm.

Imponerad av min förmåga att göra ingenting dock. Stirra i väggen i flera timmar. Bra egenskap det där.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar