onsdag 7 november 2012

La Suisse



För några år sedan bodde jag runt i Schweiz i ett halvår och städade lyxvillor och passade rikemansbarn. Det var fedt ibland och sög ofta MEN jag träffade några riktigt fina människor i de olika städerna som jag fick bo hos och hänga med (Observera, inte de jag jobbade för alltså.). Det var soft, men det var också dåligt för det dröjde ej länge förrän jag fann mig  i en drug haze, till umgänge. Det verkar vara omöjligt för mig att INTE någon gång, vart jag än, hamna i just den positionen. Positionen av droger alltså.

Har alltså många superbra minnen därifrån men också några drogrelaterade dåliga. Men jag har i ala fall jättemånga fina bilder därifrån!














                 
                                                                     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar