måndag 12 november 2012

Flax och cash



Fan alltså det är så jävla svårt. Har inte kunnat ta mig för någonting på flera dagar. 
Bara varit flaxig och myrkrypig i hela kroppen, mest benen. Den som säger att det bara är att jag är rastlös och behöver träna mer alltså... Det kan det fan inte vara, det är fruktansvärt och ångestframkallande som fan. 
Tänkt mycket på det senaste att jag ska gå till psykakut, men eftersom jag inte kan sitta still och vänta på någonting så är psyks potentiellt jävligt rejäla väntetid en mardröm just nu. 

Min senaste inläggning gick ju sådär när jag blev bedömd som suicidal, men sedan blev skickad först till Helsingborg och sedan Kristianstad. Väl inlagd blev jag lovad en sjukskrivning på 4 veckor, men än idag har jag inte sett något läkarintyg och försäkringskassan vet inte vad jag pratar om när jag säger att de ska ha fått in ett "sådant intyg." Ringt avdelningen på psyk där jag låg FEM gånger och bett dem skicka in.

Jag skulle också bli sjukskriven året ut av min läkare på öppenvården, men eftersom hon vägrar svara på mina mail så verkar det mörkt ut. Jag har inte kunnat jobba eftersom jag trott att jag varit eller varit på väg att bli sjukskriven.


Sitter mitt i skiten, betalat halv kontantinsats på ett stort hus och om vi i nuläget skulle betala resten  SÅ KAN INTE JAG DET! 

Jag ska fan ha mina cash! Hur jävla retroaktivt som helst men jag ska ha dem. Ringer patientnämnden nu. 













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar