måndag 11 augusti 2014

Att vara eller att inte vara inlagd


Var påväg till psykakut imorse, men råkade träffa en kollega på centralen så det blev att jag tog bussen till jobbet med henne istället. Haha, så sjukt alltså. Jag litar verkligen inte på mig själv. Jag hade inte låtit någon av mina vänner vandra runt bland trafik, djupa vatten eller höga byggnader om de kände i sitt huvud som jag känner i mitt. 

Jag är ju definitivt inläggningsbar. Suicidal, psykotiska skov och i kris. Herregud och jag går till jobbet som en zombie varje dag. vad håller jag på med. Hur gör man då?
Psyk kommer säker bara vara värre och ta livet av sig kan man ju uppenbarligen göra där också... 

1 imovane + 1 imovane = 2 imovane










2 kommentarer:

  1. Det låter verkligen som om du borde lägga in dig!
    Du ska inte behöva ha det så tufft. Och visst kan man ta livet av sig på en avdelning också, men det är ändå något svårare än utanför.

    Sv:
    Tack så mycket! Det hoppas jag med :)
    Visst är de? Jag älskar dem! ;)
    Kram

    SvaraRadera
  2. *Skickar kärlek och healing till dig*
    Det finns inga ord som kan läka när det är sådär.
    Men du får en cyberkram iaf!
    *Kram*

    SvaraRadera