onsdag 6 augusti 2014

Self destruct button


Nu gick jag hem och blev skitfull. 20 mg stesolid. Mellan klockan 15:40 till klockan ca nu (ca. 17:00) 4 groggar. Blandat på flädersaft och vatten sprit. Målat samtidigt och lyssnat på Grioa (googla). Min vän. Död. Och gråtit.

Intervjuare: "-Aren't you sure you're gonna self destruct?
Peter Doherty: -....Yeah...I know were the button is...so, just got to resist temptation to push it, you know what I mean. And not let anyone else push it. "

(https://www.youtube.com/watch?v=nyLzvUs4e0s)

Jag är så rädd att jag ska trycka på min knapp. Och sen ångra mig. Jag har också letat efter mina oxys idag. Jag är så jävla äcklig. Jag är så jävla sjuk. Jag är för sjuk för att läggas in. Psykvården gör mig ju bara sjukare.



2 kommentarer:

  1. Det där med psykvården stämmer även på mig. Det enda som hänt på avgiftningskliniker och behandlingshem (oftast utan nån som helst behandling, förutom att skura golv och tvätta de jävla toaletterna) är att jag lärt känna nya knarkare, nya kranar. Några helt bortkastade år. Jag vet inte vad lösningen är, men det där med behandlingshem funkar inte. Inte på mig i alla fall. kram från hieronymo

    SvaraRadera
  2. Åh snälla blanda inte benzo och alkohol. Det är livsfarligt och vi vill ha dig kvar här.
    Psyk gör en oftast bara sjukare, känns det som, iallafall slutenpsyk. Så har det alltid varit för mig iallafall.

    SvaraRadera