måndag 22 oktober 2012

Hur är du när du är utan medicin? Jag vet inte.



Så jag träffade en ny läkare igår som ville göra en ADD-utredning. Jahaja.
Det ligger dessutom i släkten. Det var roligt när han frågade hur jag känner mig och beter mig när jag är utan medicin, så vet jag inte riktigt. Det var längesen vården började ge mig ångestdämpande och lugnande och parallellt med det har jag  självmedicinerat. När jag varit utan har jag ju mått dåligt för att jag inte haft något. Så jävla upp och ned.

Så på onsdag ska jag börja göra lite utredningar. Detta kan vara början på mitt nya liv! Med Lycka! Heureka!

Eller nja. Lagom road. Men visst, lite spännande ju om jag kan få slippa alla meds.

Tänk så har läkaren fel. Haha, whatever. Go ahead, exprimentera med mig, det är bara kul!



2 kommentarer:

  1. ehm, väldigt konstig fråga
    låter som en gammal gubbe

    men huvudsaken är att du få din utredning och jag hoppas det går bra. det är verkligen glädjande att du fått din utredning! kram

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar! Hoppas allt är ok med dig. Kram

    SvaraRadera