onsdag 17 oktober 2012

Bängtson



Kanske blir 2012 året då jag slutar med benso och köper ett hus.

Kanske säger jag det bara för att jag följde tipsen i föregående inlägg. Alkohol, och alkohol
och pargitan och Imovane, Klockan är 19.25 . Jag är ute i molnen.

Det är när jag är bäng som jag känner att skriva i denna blogg,  för då har jag hopp och mår fantastiskt bra. Även fast jag sluddrar, tappar koncentrationen. Det detta tillstånd är det närmaste jag kommer att leva ett "normalt"liv. Jag älskar det nu men vet att jag kommer önska att jag inte var levande imorgon.

Jag har inget konsekvenstänkande, och jag blandar gärna det ena och det andra. Easily
Parallellt men detta är jag jättenojjig att jag kommer att förstöra mina organ typ.

Fan, vad jag älskar att missbruka! Fucked up.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar