tisdag 24 juni 2014

Busted! Crisis in Land of Psychosis



Idag har jag haft serious talk med delar av familjen min. De kom hem till mig. Det har varit världens rörigaste, jobbigaste och längsta dag. Har sjukat mig sen i måndags. Jag är inne i psykostiden. Tiden av psykos. Och vissa runt mig har fattat att jag använder min medicin fel, för mycket, fel sort och delvis olagligt och behöver hjälp med psykostillståndet UTAN lugnande och diverse missbruk. Och att jag lurats. Och ljugits.
Alla mina stashes är röjda; Byrlådan, bakom hyllan, underst i strumplådan, lönnfacket i sekretären (haha ja) mösshyllan. Alles gone. NyQuil, Sleep aid, concerta, imovane, mirtazapine, oxy, pargitan, theralen, stesolid, oxascand, tusen cipralex och lergigan, Inderal, abillify etc. Plus också gammal medicin. Dock saknas en burk stess som jag på riktigt inte vet vart fan jag lagt...^^

Bokat in ny psykiater, ska prata om inläggning versus få hjälp hemma. Ordentlig genomgång av psykosgrejen.

Kaos i huvudet. Helt uppgiven, men först nu är det hanterbart. Kommer inte ha min medicin själv utan få dagsranson samt inte vara ensam. Tog foto såklart lite. För i en dokumentär om mig själv kan det vara bra att ha material. Just kidding. Not kidding.

"This is gonna be a changing day in your life" som Dr. Phil hade sagt.

OMG det var ju en intervention! Damn...what just happened...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar