onsdag 18 juni 2014

Dagens politiskt korrekta inlägg



Fan vad jag älskar strejken. Det är supertrångt på de tåg och bussar som går och det är ett helvete att pendla men det är så jävla värt det för att alla som arbetar skall ha rätt till trygga och säkra anställningar. Jag älskar också när människor säger ifrån på ett riktigt sätt och inte tar någon skit och skapar kaos. Jag älskar det. Fuck Veolia, stå på er SEKO. Jag vill också strejka!

Jag har också blivit så extremt ledsen och arg speciellt nu i dagarna då det kommit ytterligare våldtäcksdomar där snubbarna frias, gång på gång. Brott fastställs, men killen är inte skyldig. Vem fan är då skyldig?! Hon eller?! Åh fy fan, vad arg jag blir. "Killen förstod inte att hon sa nej". "Hon visade inte tillräckligt att hon inte ville", "Han missförstod när hon sa att hon inte ville" ETC ETC.






2 kommentarer:

  1. Din själviska jävla idiot. Sympatistrejker är inget annat än organiserad utpressning. Du vet uppenbarligen ingenting alls om den här strejken.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Berätta mer! Du verkar ha mycket synpunkter om detta och kunna mycket mer än jag uppenbarligen så utvecka! Extra spännande att du är anonym också :)

      Radera