lördag 7 juni 2014

Kollektivet Missbruk är awesome


Ställde ju inte hela helgen (Blev inget bröllop idag alltså) och tänkte att jag skulle må så dåligt och vara så deppig och att jag skulle unna mig intag av socker -fett -narkotika -alkoholberikade ting. Har dock inte varit så deppig, bara lite låg, men eftersom jag bestämt mig för att det var synd om mig denna helgen har jag instället BELÖNAT mig med dessa ting. Extra benso på morgonen, öl mitt på dagen och imovane (plural) kl 19.

Jag har klippt hela gräsmattan, storhandlat, gjort yougurtglass. SÅ dåligt har jag mått. Ehehe. Typ som en vanlig människa. Så duktig att jag måste ta tusen steg tillbaka och bli bäng. Välkommen till life addicted.


Skit i det, kolla på fina bilder på mitt kollektiv istället! Things sure look good från utsidan ialla fall <3.












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar