fredag 13 juni 2014

Du som är så ung och smal...



"Det är svårt att tro att du som är så glad, rolig, ung, smal och lugn faktiskt mår så dåligt"

Den har man ju hört många gånger. När du ser att jag är glad har jag ångest för att känslan snart tar slut, när jag är rolig är det en nervös försvarsmekanism, när du tycker att jag är ung har jag åldersnojja och känner mig misslyckad och gammal, du kommenterar att jag är snyggt smal men det är för att  jag älskar amfetaminpreparat och har matångest, när du tycker att jag är lugn och harmonisk är jag apatisk och likgiltig och är övertagen av hopplösheten.

Du ser en ljusnande framtid för mig, jag ser överlevnad som ett överraskande moment varje dag.


#psykiskohälsasynsinteutanpå

Nu 3,5or, diazepam och Spanien-Holland. Freitag.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar