tisdag 3 juni 2014

Verkligheten i P3 vill prata med en Glittrig varg

Vad glad jag blir att jag fått kommentarer fast jag varit borta sålänge :):) Det gjorde mig i synnerhet glad.

Jag vill dela med mig av denna länken :

http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=96&artikel=5866963

Och ja, det är jag som pratar. De hörde av sig och ville göra en intervju. Det blev ju inte riktigt klippt och sådär som jag tänkte mig eftersom radio gärna vill ha det så himla dramatiskt. Men kritiken mot psykvården gick fram och det var därför jag ställde upp så att andra inte riskerar att hamna i samma djävulssituation.

Min kille hittade mina oxys och flyttade dem, jag har inte vågat fråga honom om det men om kvällarna har jag vänt upp och ned på hela huset för jag tror inte att han har slängt dem...Känner mig smutsig. Alltså jag håller på att bli galen. Bli galen. Men det skiter gosekatten i.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar