söndag 6 juli 2014

Jag har handlat idag!



Idag var jag utanför huset. Handlade. Vill inte äta nått, är inte sugen på något. Allt smakar inget. Då blev jag ett barn och köpte bananyougurt och kalaspuffar. Nöjd att jag åstakommit något idag. Även klippt gräset efter mycket utbrott och emotionellt sönderfallande, men dock, åstakommit något. Det känns bra. Men svårt att landa i det ändå, så då kommer efter-jag-gjort-något-bra-ångesten. Så då blir det undangömd stesolid och imovane. Så mycket för den ärligheten i att försöka sluta med detta...

Även fått reda på att en vän hittat denna blogg. Det var min tanke att undvika att vänner skulle göra det men nu hände det. Kanske oundvikligt. Vår relation har ju förändrats för evigt, men det kanske är lika bra. Slut på dubbelliv. Men kommer bli awkward när vi ses nästa gång, minst sagt. 
Hej M, om du fortfarande läser...Eheh.  







2 kommentarer:

  1. Tack för din fina kommentar. Det värmer!
    kram <3

    SvaraRadera
  2. åh kalaspuffar som är sååå gott :D

    SvaraRadera