tisdag 15 juli 2014

Krig och narkotika



Bett om stesolid och imovane, fått det, men sparat det så att jag kan ta allting samtidigt. Förstår inte meningen med att ta låg dos medicin om man ändå inte märker av dem... Jag förstår inte varför jag gör så men jag vill verkligen, verkligen, verkligen göra så. Hela tiden. Jag låtsas ta tabletterna, låtsas att jag går och sköljer ned dem med vatten. Som om jag vore inlagd liksom och vägrar ta mina meds. Sjukt. Kommer göra så ikväll med, jag vet det. Fan.

Och fan vad jag inte fattar detta med Lina. Jag kollar varje dag om hon har uppdaterat fastän jag ju vet att hon inte är kapabel och fortfarande i kritiskt tillstånd, men nog fan kollar jag och förväntar mig en vanlig update. Fuck det alltså. Fuck självmord, fuck missbruk. Fuck allt.

Kollar bara på krigsdokumentärer och är lite kär i Jack Mizon.






2 kommentarer:

  1. allt jag kan säga är
    kram

    SvaraRadera
  2. Lilla rara du...
    Att spara mediciner och ta flera på en gång, ger i slutänden bara effekten av att kroppen behöver ännu starkare doser. Den onda cirkeln är sluten. Men det där visste du säkert redan! Men jag förstår din känsla och hade jag kunnat hade jag viljat ta dig i min famn och krama om dig!

    SvaraRadera